Shop Mobile More Submit  Join Login
An animation i made of Valski, a friend of mine, starts singing The Count from Seseme Street ...teh "bleeped out version" made by CanonD265 [link]

hope you enjoy the animation : D
Add a Comment:
 
:iconshadypark:
shadypark Featured By Owner Jan 8, 2014
LOL*laughing and tearing*this is so funny...cant....stop...laughing Dignity laugh 
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Jan 9, 2014  Student General Artist
kekeke wonderful~ =v= 
Reply
:iconshadypark:
shadypark Featured By Owner Jan 10, 2014
OMG i love it im still laughing Emoticon - LOL  
Reply
:icondemonkingx666:
Demonkingx666 Featured By Owner Jun 8, 2012
:rofl::lmao: Hilariouse!!:D
Reply
:iconirish-rhino:
irish-rhino Featured By Owner Apr 9, 2012   General Artist
:rofl: I just got some strange looks from my roommate! :XD:
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Apr 9, 2012  Student General Artist
lol
Reply
:iconiimewz:
iiMewz Featured By Owner Jan 5, 2012
I tried really hard not to laugh out loud so people wouldn't think I was crazy xD
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Jan 5, 2012  Student General Artist
lol
Reply
:iconrunawayfantasy:
RunawayFantasy Featured By Owner Dec 29, 2011  Hobbyist General Artist
is it supposed to sound wrong? XDDDD
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Dec 29, 2011  Student General Artist
it sounds wrong because we are perverted ;D
Reply
:iconrunawayfantasy:
RunawayFantasy Featured By Owner Dec 29, 2011  Hobbyist General Artist
yesh XDD
Reply
:iconyurinchan:
yurinchan Featured By Owner Dec 27, 2011
OH MY GOD XDDDD when i watch this with my friends we were laughing so hard XDDD even when watch many times ....it is still so funny XDD Epic my friend epic! :iconepicclapplz:
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Dec 27, 2011  Student General Artist
haha awesome im glad my old animations still make people laugh
Reply
:iconyurinchan:
yurinchan Featured By Owner Dec 28, 2011
:dummy::dummy::dummy::dummy::dummy::dummy::dummy::dummy::dummy::dummy::dummy::dummy::dummy::dummy::dummy::dummy::dummy::dummy::dummy::dummy:
Reply
:icondoublerainbow13:
doublerainbow13 Featured By Owner Jun 2, 2011  Hobbyist General Artist
I f*** slowly, slowly, slowly getting faster once I start f***ing start it's really hard to stop. faster, faster it is so exiting. I could f*** forever, f*** untill I drop. Favourite part :D I literally LOLed. :rofl: Well done!
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Jun 3, 2011  Student General Artist
haha thanks :D
Reply
:iconxxrival-guy-daichixx:
LOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconalexissacrifar:
AlexisSacrifar Featured By Owner Feb 24, 2010  Student General Artist
I think i exploded a lung and broke a rib laughing... DDD:

But it was awesome.
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Feb 24, 2010  Student General Artist
dahhh thank you! and err sorry about your lung and rib ^^;
Reply
:iconarchaicmonarchy:
ArchaicMonarchy Featured By Owner Feb 18, 2010
OH MY GOD MY LUNGS!
XDDD
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Feb 18, 2010  Student General Artist
lol xD
Reply
:iconkyandii-chi:
Kyandii-Chi Featured By Owner Jan 26, 2010  Hobbyist Digital Artist
lakjsdflnn dn
*dies*
You submitted this within an hour after I left for vacation? And I had to wait over a week until I could see it. FFFF

It was worth it though~ wish I could have seen Val's reaction to this... xDDD
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Jan 26, 2010  Student General Artist
lol sorry xD
how was your vacation!? :D
Reply
:iconkyandii-chi:
Kyandii-Chi Featured By Owner Jan 26, 2010  Hobbyist Digital Artist
I might flood your comments with all the details. xD So I'll just say it was AWESOME for now. I'll probably see you later on isribble anyway. :x
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Jan 26, 2010  Student General Artist
hurrhurr alrighty xD
Reply
:iconmoonlightthewolf:
MoonlightTheWolf Featured By Owner Jan 21, 2010  Student Digital Artist
PPFF LOL How you get inside his office?! XD He kep it lock tight.

Nice animation!!!~ Loving them more and more XD

>A> but That puppet val is creepy.

( :3 I see you met my friend)
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Jan 21, 2010  Student General Artist
daw the puppet was still creepy?
hurrhurr scru has his way in xDDDD

lol yeap apparently i already met her before or had her in my friends list but didnt remember orz
Reply
:iconxxvampirecookiexx:
xXVampireCookieXx Featured By Owner Jan 20, 2010  Student Photographer
i loved it soo much i saw it twice in a row!, by the way im moonlight's friend! nice to meet you scru ive heard alot about you :3
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Jan 20, 2010  Student General Artist
oh hi vampcookie >:D
nice to meet you
and thanks :3
Reply
:iconxxvampirecookiexx:
xXVampireCookieXx Featured By Owner Jan 20, 2010  Student Photographer
hehe you can call me shalua that is my avatar's name on gaia, i added you on gaia o long time already, i don't know if you've accepted me :3
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Jan 20, 2010  Student General Artist
ooh did you
ehhehh i should really check that more often
i dunt think i did cuz i wasnt sure who you were ^_^; but i'll make sure to add you once i get on : D shalua xD
Reply
:iconxxvampirecookiexx:
xXVampireCookieXx Featured By Owner Jan 20, 2010  Student Photographer
well i just checked, and i did add you and you already accepted me, my gaia name is Shalua Uchiha. by the way i just love your drawings. Ive been wanting to talk to you but i just didn't have the time to do so, but i have more time then before :D
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Jan 20, 2010  Student General Artist
ooh i did? : DD man i forget easily =A=;;
ok and thanks again xD
how ya doin?
Reply
:iconxxvampirecookiexx:
xXVampireCookieXx Featured By Owner Jan 21, 2010  Student Photographer
well im doing great, how about you? how was your day?
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Jan 21, 2010  Student General Artist
twas good as well : D
Reply
(1 Reply)
:icontoxictartz:
ToxicTartz Featured By Owner Jan 20, 2010
AHAHAHA The ending made me smile xD
I love that video, so perfect XP
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Jan 20, 2010  Student General Artist
lol thanks :D
Reply
:iconchrono-king:
Chrono-King Featured By Owner Jan 19, 2010
lol val that perv xD
Reply
:iconcoolness-god:
COOLness-God Featured By Owner Jan 19, 2010
LOL! That is awesome.
Reply
:iconlolsisi:
lolsisi Featured By Owner Jan 19, 2010  Student General Artist
Haha, thats just great >w<
Reply
:iconskyaddicter-emiru:
skyaddicter-emiru Featured By Owner Jan 18, 2010  Hobbyist Artist
lol. funny!! XD
Reply
:iconxxavatarkittyxx:
xXAvatarKittyXx Featured By Owner Jan 18, 2010
You made my day! :rofl:
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Jan 18, 2010  Student General Artist
hurrhurr your welcome xD
Reply
:iconsmbz123:
smbz123 Featured By Owner Jan 18, 2010  Student Artist
o.o;.......BEEP :3
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Jan 18, 2010  Student General Artist
xD
Reply
:iconarithusa:
Arithusa Featured By Owner Jan 18, 2010  Student General Artist
FFFFFFFF..... my eyes are watering.
Words cannot even come close to describing how funny this is. XD
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Jan 18, 2010  Student General Artist
harhar thank you xD
Reply
:iconsakurabellstudios:
SakuraBellStudios Featured By Owner Jan 18, 2010  Student General Artist
tht was hi-hi-hilarious!!

i cld stop laughing esp abt the ending, when valski comes in to catch scru with the valski puppet...
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Jan 18, 2010  Student General Artist
lol yeap xD one of my favorite parts
Reply
:iconsakurabellstudios:
SakuraBellStudios Featured By Owner Jan 19, 2010  Student General Artist
i seriously have to learn how to do this, it looks like soo much fun!!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 547 KB




Details

Submitted on
January 18, 2010
Image Size
547 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,455 (1 today)
Favourites
60 (who?)
Comments
100
Downloads
15
×