Shop Mobile More Submit  Join Login
MM: Babysitting by TheK40 MM: Babysitting by TheK40
Went back home a week days ago and was put in charge of watching my baby nephew for a few minutes. He doesn't know how to crawl yet so all he does is scoot around. He also loves playing with that empty cup so i couldn't tell what he wanted....

Add a Comment:
 
:iconflumenlimia:
flumenlimia Featured By Owner Dec 13, 2014
Hahaha my little cousin used to do that, he just wanted to interact a little bit and then he would get distracted by something else around in few seconds. XD
Reply
:icondindellathedefender:
DindellaTheDefender Featured By Owner Nov 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
As a babysitter, I relate to this comic.
Reply
:iconthecatwafflez:
TheCatWafflez Featured By Owner Aug 21, 2014  Hobbyist General Artist
I never crawled XD I scooted everywhere.
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Aug 22, 2014  Student General Artist
the best way to go
Reply
:iconthecatwafflez:
TheCatWafflez Featured By Owner Aug 24, 2014  Hobbyist General Artist
Yep. EASY LOOR CLEANING
Reply
:iconbiohazard-89:
BIOHAZARD-89 Featured By Owner Jan 22, 2014  Hobbyist General Artist
naww :3
Reply
:iconmeowchi75:
meowchi75 Featured By Owner Nov 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
He's so cute! He could be demanding you to fetch milk...?
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 20, 2013  Student General Artist
lol maybe
Reply
:iconlaffforever:
Laffforever Featured By Owner Nov 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
my god how adorable
((did you end up giving him milk))
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 15, 2013  Student General Artist
lol nah, my mom came back and took care of it by then x'D
Reply
:iconnevermoreevermore:
NevermoreEvermore Featured By Owner Nov 13, 2013  Hobbyist
He just wants to play! Babies get interested in anything and everything!
Reply
:icone-ocasio:
E-Ocasio Featured By Owner Nov 8, 2013   Artist
:aww: Too cute. 
He just wanted your attention or for you to interact with him, should he had been really hungry or thirsty he would have cried.
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 9, 2013  Student General Artist
aw I see :D
Reply
:iconsammy-marie:
Sammy-Marie Featured By Owner Nov 7, 2013  Hobbyist Artist
Haha, this is the highlight of my day so far XD and yeah, I'd probably ask the baby that question as if I'd actually get a responce :P (heck if I'd know)
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 9, 2013  Student General Artist
haha awesome
Reply
:iconyami-d-sparx:
Yami-D-Sparx Featured By Owner Nov 7, 2013
lol , I see what you mean :D My cousin has a few months old child and we have all kinds of strange stuff with her . I seem to look weird to her because she keeps staring at me whenever I arrive :D
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 9, 2013  Student General Artist
You catch her attention~
Reply
:iconyami-d-sparx:
Yami-D-Sparx Featured By Owner Nov 10, 2013
:)
Reply
:iconjaguar-sauvage:
jaguar-sauvage Featured By Owner Nov 7, 2013
Cuteness Overload XD
My newphew does the same thing ^^
Reply
:iconelleh-bee:
Elleh-Bee Featured By Owner Nov 7, 2013
Soo good >3<!!
Your art is so cutee<3
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 9, 2013  Student General Artist
thank you!
Reply
:iconninjakid0104:
Ninjakid0104 Featured By Owner Nov 6, 2013  Student
gahh~~ this comic is so cute =w=
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 6, 2013  Student General Artist
hehe thanks
Reply
:iconparkdaleart:
ParkdaleArt Featured By Owner Nov 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
Hahahah yeah and they always change their minds about what should be in your hand
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 6, 2013  Student General Artist
yeah
Reply
:iconivybellania:
Ivybellania Featured By Owner Nov 6, 2013
>.> Fetch. ~tosses cup~
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 6, 2013  Student General Artist
o Ao
Reply
:iconchrono-king:
Chrono-King Featured By Owner Nov 6, 2013
He was asking for spare change scru!
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 6, 2013  Student General Artist
pfft but the lid was closed!
Reply
:icondigiaddict:
DigiAddict Featured By Owner Nov 6, 2013
I think he wants to play with you.
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 6, 2013  Student General Artist
lol probably
Reply
:icondragonflame123:
DragonFlame123 Featured By Owner Nov 6, 2013  Student Traditional Artist
Geez babies can never get these things straight 
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 6, 2013  Student General Artist
hmm 
Reply
:icondragonflame123:
DragonFlame123 Featured By Owner Nov 7, 2013  Student Traditional Artist
whats up?
Reply
:iconlunarinsanity:
LunarInsaNIty Featured By Owner Nov 6, 2013  Hobbyist General Artist
This is just the cutest thing.
Reply
:iconsweetsweetsunshines:
sweetsweetsunshines Featured By Owner Nov 6, 2013  Hobbyist General Artist
Lol, my baby nephews just tear my house down >~>
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 6, 2013  Student General Artist
:'D
Reply
:iconlilybear93:
lilybear93 Featured By Owner Nov 6, 2013
his scooting was the cutest thing i've seen all day!......that's a good question what did he want?!.........
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 6, 2013  Student General Artist
lol yeah i have no idea 
Reply
:iconlilybear93:
lilybear93 Featured By Owner Nov 7, 2013
yup the next wonder of the world is.....what the heck do babies want! Bunny-Emoji-03-(Emoji)
Reply
:icon0mape0:
0MAPE0 Featured By Owner Nov 6, 2013
Lovely xD
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 6, 2013  Student General Artist
Thanks ^^
Reply
:iconicarusmask:
IcarusMask Featured By Owner Nov 6, 2013  Student General Artist
everyone is calling you cute scru.

i told you.
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 6, 2013  Student General Artist
nonono im sure they are calling the baby cute
Reply
:iconicarusmask:
IcarusMask Featured By Owner Nov 6, 2013  Student General Artist
i dont think so
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 6, 2013  Student General Artist
I think so
Reply
:iconarticusbutthead:
ArticusButthead Featured By Owner Nov 6, 2013  Student Digital Artist
GHHH, DAZSOCUTE
Reply
:iconloopy-lass:
Loopy-Lass Featured By Owner Nov 6, 2013
Trust me if he wanted milk you'd have gone deaf from him screaming for it lol xD
Such a cute moment ^^
Reply
:iconthek40:
TheK40 Featured By Owner Nov 6, 2013  Student General Artist
oh? I guess that makes more sense lol 
Reply
:iconloopy-lass:
Loopy-Lass Featured By Owner Nov 7, 2013
Yeah for little things they sure can be loud lol xD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 6, 2013
Image Size
969 KB
Resolution
4015×2321
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,875 (2 today)
Favourites
271 (who?)
Comments
52
×